August 29, 2005

Jim Beam Spirits Academy

Jim Beam Brands reached a milestone recently filling the 10 millionth barrel of its famous Kentucky Bourbon whiskey. On the occasion of this achievement, the company has launched an interactive educational website for whiskey fans and commercial partners. The website, called Spirits Academy, offers various exciting services and games, such as searchable database of links and description of brands, a wide selection of tasting etiquettes, branded merchandise and barware collections, quizzes and sweepstakes, and so on.

A Jim Beam Brands nemrégiben töltötte tele 10 milliomodik hordóját világszerte népszerű Kentucky bourbon whiskeyjével. Ez alkalomból a vállalat útjára indított egy új interactive, kifejezetten a whiskey rajongók és kereskedelmi partnerei számára készített weboldalt. A Spirits Academy névre keresztelt internetoldal változatos szolgáltatásokat és játékokat kínál, például különböző márkák és linkjeinek adatbázisa, "tasting" leírások, reklámtárgyak és báreszközök, kvízjátékok, sorsjátékok és sok egyéb más.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home